Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość
tel. 84 639 29 59, 638 47 48, fax. 84 639 23 64, e-mail: gmina(małpa)zamosc.org.pl
Urząd Gminy czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
PKO BP Nr 90 1020 3147 0000 8302 0143 9900 – rachunek podstawowy
PKO BP Nr 75 1020 3147 0000 8202 0144 0122 – odpady komunalne
Zobacz także:
- Placówki oświatowe
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
- Gminny Zakład Obsługi Komunalnej
- Centrum Usług Wspólnych
- Gminny Ośrodek Kultury Gminy Zamość z/s w Wysokiem
- Biblioteki Gminy Zamość
Służbowe adresy e-mail Radnych są dostępne TUTAJ.
NUMERY WEWNĘTRZNE W URZĘDZIE GMINY ZAMOŚĆ:
- Gliwiński Ryszard – Wójt Gminy – pokój nr 17.
- Sobulska Elżbieta – Zastępca Wójta – pokój nr 10, telefon wewnętrzny 34.
- Konrad Dziuba – Sekretarz Gminy – pokój nr 16, telefon wewnętrzny 53.
- Zajączkowska Maria – Skarbnik Gminy – pokój nr 35, telefon wewnętrzny 42.
Wydział Budżetu i Finansów:
- Katarzyna Wróblewska – Dyrektor Wydziału, pokój nr 2, telefon wewnętrzny 57.
- Agnieszka Woszuk – Zastępca Dyrektora Wydziału, pokój nr 36, telefon wewnętrzny 56.
- Małgorzata Proć – Inspektor ds. księgowości budżetowej, pokój nr 36, telefon wewnętrzny 56.
- Patrycja Bałanda – Podinspektor ds. księgowości budżetowej, pokój nr 37, telefon wewnętrzny 28.
- Marta Małyszko – Podinspektor ds. rozliczeń wodno-kanalizacyjnych, pokój nr 7, telefon wewnętrzny 61.
- Ewelina Tyszko – Inspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi, pokój nr 6, telefon wewnętrzny 65.
- Beata Buczak-Dużynska – Inspektor ds. gospodarki komunalnej, pokój nr 6, telefon wewnętrzny 65.
- Marta Dawidowska – Podinspektor ds. rozliczeń wodno-kanalizacyjnych, pokój nr 7, telefon wewnętrzny 61.
- Anna Typek – Podinspektor ds. rozliczeń wodno-kanalizacyjnych, pokój nr 7, telefon wewnętrzny 61.
- Diana Kamińska – Podinspektor ds. obsługi kasowej, pokój nr 1, telefon wewnętrzny 37.
- Magdalena Oszmaniec – Podinspektor ds. rozliczeń gospodarki komunalnej, pokój nr 24, telefon wewnętrzny 63.
Wydział Administracyjny i Spraw Obywatelskich:
- Monika Łazorczyk – Inspektor ds. kancelaryjnych, pokój nr 1, telefon wewnętrzny 64.
- Katarzyna Uchman – Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej, pokój nr 1, telefon wewnętrzny 55.
- Aneta Zygmunt – Inspektor ds. ewidencji ludności, pokój nr 1, telefon wewnętrzny 49.
- Marta Waśko-Sobczyńska – Inspektor ds. kadr, pokój nr 24, telefon wewnętrzny 63.
- Anna Soboń – Inspektor ds. dowodów osobistych, pokój nr 11, telefon wewnętrzny 44.
- Joanna Łaskarzewska – Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy, pokój nr 12, telefon wewnętrzny 47.
- Paweł Kułaj – Inspektor ds. obsługi Rady Gminy, pokój nr 12, telefon wewnętrzny 47.
- Bożena Kozioł – Inspektor ds. współpracy z OSP, pokój nr 33, telefon wewnętrzny 45.
- Konrad Serafin – Inspektor ds. zarządzania kryzysowego, pokój nr 25, telefon wewnętrzny 60.
- Inspektor ds. informatyki, pokój nr 9, telefon wewnętrzny 43.
Wydział Rozwoju Gminy i Inwestycji:
- Agnieszka Cholewińska – Dyrektor Wydziału, pokój nr 19, telefon wewnętrzny 46.
- Grzegorz Związko – Zastępca Dyrektora, pokój nr 21, telefon wewnętrzny 30.
- Klaudia Galant – Inspektor ds. rozwoju gminy, pokój nr 18, telefon wewnętrzny 62.
- Joanna Tokarska – Inspektor ds. rozwoju gminy, pokój nr 18, telefon wewnętrzny 62.
- Izabela Wierzec – Podinspektor ds. inwestycji, pokój nr 18, telefon wewnętrzny 62.
- Monika Marchewka – Inspektor ds. inwestycji, pokój nr 20, telefon wewnętrzny 23.
- Katarzyna Turczyn – Inspektor ds. inwestycji, pokój nr 20, telefon wewnętrzny 23.
- Paweł Rybiński – Inspektor ds. inwestycji, pokój nr 22, telefon wewnętrzny 54.
- Marian Kolmer – Inspektor ds. inwestycji, pokój nr 22, telefon wewnętrzny 54.
- Aleksandra Tokarz – Inspektor ds. zamówień publicznych, Inspektor Ochrony Danych, pokój nr 23, telefon wewnętrzny 39.
- Monika Wiśniewska – Inspektor ds. zamówień publicznych, pokój nr 23, telefon wewnętrzny 39.
Wydział Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska:
- Mirosław Jakóbczak – Dyrektor Wydziału, pokój nr 32, telefon wewnętrzny 67.
- Józef Siemczyk – Zastępca Dyrektora, pokój nr 34, telefon wewnętrzny 59.
- Tomasz Paszko – Inspektor ds. podziału nieruchomości, pokój nr 31, telefon wewnętrzny 51.
- Renata Sawa – Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami, pokój nr 31, telefon wewnętrzny 51.
- Magdalena Węgrzyn – Inspektor ds. ochrony środowiska, pokój nr 29, telefon wewnętrzny 29.
- Olga Bogaczyńska – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej, pokój nr 29, telefon wewnętrzny 29.
- Marzena Adamowicz – Inspektor ds. gospodarki komunalnej, pokój nr 27, telefon wewnętrzny 41.
- Joanna Bekier-Farion – Podinspektor ds. inwestycji, pokój nr 28, telefon wewnętrzny 38.
- Katarzyna Solska – Podinspektor ds. lokalizacji inwestycji i planowania przestrzennego, pokój nr 28, telefon wewnętrzny 38.
- Liliana Pasternak – Inspektor ds. gospodarki komunalnej, pokój nr 28, telefon wewnętrzny 38.
- Justyna Kukiełka – Inspektor ds. lokalizacji inwestycji i planowania przestrzennego, pokój nr 33, telefon wewnętrzny 45.
- Anna Górska-Popik – Inspektor ds. planowania przestrzennego, pokój nr 28, telefon wewnętrzny 38.
- Iwona Lipiec – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej, pokój nr 1, telefon wewnętrzny 35.
Wydział Podatków:
- Magdalena Koziołek-Cięciera – Dyrektor Wydziału, pokój nr 2, telefon wewnętrzny 57.
- Katarzyna Hałasa – Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej
(obsługa miejscowości: Białowola, Hubale, Wieprzec, Wychody, Zawada, Zwódne), pokój nr 3, telefon wewnętrzny 26. - Sylwia Tomaszewska-Kłonica – Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej
(obsługa miejscowości: Jatutów, Łapiguz, Pniówek, Skaraszów, Szopinek, Wólka Wieprzecka, Wysokie), pokój nr 3, telefon wewnętrzny 26. - Justyna Czerwieniec – Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej, pokój nr 4, telefon wewnętrzny 24.
(obsługa miejscowości: Borowina Sitaniecka, Chyża, Sitaniec, Sitaniec-Kolonia, Sitaniec-Wolica). - Urszula Bielak – Podinspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej, pokój nr 4, telefon wewnętrzny 24.
(obsługa miejscowości: Lipsko, Mokre, Wierzchowiny, Zarzecze, Żdanów, Żdanówek). - Agnieszka Kłos – Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej, pokój nr 5, telefon wewnętrzny 20.
(obsługa miejscowości: Lipsko Kosobudy, Lipsko-Polesie, Płoskie, Siedliska, Skokówka, Zalesie). - Magda Malicka-Podolak – Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej, pokój nr 5, telefon wewnętrzny 20.
(obsługa miejscowości: Białobrzegi, Bortatycze, Bortatycze-Kolonia, Kalinowice, Wólka Panieńska). - Małgorzata Pomarańska – Inspektor ds. zabezpieczenia wykonywania zobowiązań podatkowych, pokój nr 38, telefon wewnętrzny 48.
Wydział Społeczny i Promocji Gminy:
- Emil Cabaj – Inspektor ds. organizacyjnych i promocji gminy, pokój nr 26, telefon wewnętrzny 27.
- Krzysztof Czerwieniec – Inspektor ds. sportu i turystyki, pokój nr 26, telefon wewnętrzny 68.
- Edward Osiewicz – Inspektor ds. kultury i utrzymania obiektów, pokój nr 26, telefon wewnętrzny 68.
- Małgorzata Paszko – Inspektor ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, pokój nr 15, telefon wewnętrzny 31.
- Maria Sowińska-Juszczak – Inspektor ds. społecznych i obsługi sołectw, pokój nr 14, telefon wewnętrzny 32.
- Agnieszka Wójtowicz – Inspektor ds. kultury, pokój nr 25, telefon wewnętrzny 27.
Pozostały personel:
- Jarosław Kolasa – Radca prawny
- Anna Mikulska – Sprzątaczka
- Józef Zarzecki – Kierowca-mechanik
- Grzegorz Pupiec – Kierowca-mechanik
- Mirosław Soboń – Kierowca-mechanik
- Sylwester Romanek – Konserwator sieci wodno-kanalizacyjnej
- Robert Matwiejczuk – Robotnik gospodarczy