Dane teleadresowe

Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość
tel. 84 639 29 59, 638 47 48, fax. 84 639 23 64, e-mail: gmina(małpa)zamosc.org.pl
Urząd Gminy czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

PKO BP Nr 90 1020 3147 0000 8302 0143 9900 – rachunek podstawowy
PKO BP Nr 75 1020 3147 0000 8202 0144 0122 – odpady komunalne

Zobacz także:

Służbowe adresy e-mail Radnych są dostępne TUTAJ.


NUMERY WEWNĘTRZNE W URZĘDZIE GMINY ZAMOŚĆ:

  • Gliwiński Ryszard – Wójt Gminy – pokój nr 17.
  • Sobulska Elżbieta – Zastępca Wójta – pokój nr 10, telefon wewnętrzny 34.
  • Konrad Dziuba – Sekretarz Gminy – pokój nr 16, telefon wewnętrzny 53.
  • Zajączkowska Maria – Skarbnik Gminy – pokój nr 35, telefon wewnętrzny 42.

 

Wydział Budżetu i Finansów:

  • Katarzyna Wróblewska – Dyrektor Wydziału, pokój nr 2, telefon wewnętrzny 57.
  • Agnieszka Woszuk – Zastępca Dyrektora Wydziału, pokój nr 36, telefon wewnętrzny 56.
  • Małgorzata Proć – Inspektor ds. księgowości budżetowej, pokój nr 36, telefon wewnętrzny 56.
  • Patrycja Bałanda – Podinspektor ds. księgowości budżetowej, pokój nr 37, telefon wewnętrzny 28.
  • Marta Małyszko – Podinspektor ds. rozliczeń wodno-kanalizacyjnych, pokój nr 7, telefon wewnętrzny 61.
  • Ewelina Tyszko – Inspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi, pokój nr 6, telefon wewnętrzny 65.
  • Beata Buczak-Dużynska – Inspektor ds. gospodarki komunalnej, pokój nr 6, telefon wewnętrzny 65.
  • Marta Dawidowska – Podinspektor ds. rozliczeń wodno-kanalizacyjnych, pokój nr 7, telefon wewnętrzny 61.
  • Anna Typek – Podinspektor ds. rozliczeń wodno-kanalizacyjnych, pokój nr 7, telefon wewnętrzny 61.
  • Diana Kamińska – Podinspektor ds. obsługi kasowej, pokój nr 1, telefon wewnętrzny 37.
  • Magdalena Oszmaniec – Podinspektor ds. rozliczeń gospodarki komunalnej, pokój nr 24, telefon wewnętrzny 63.

 

Wydział Administracyjny i Spraw Obywatelskich:

  • Monika Łazorczyk – Inspektor ds. kancelaryjnych, pokój nr 1, telefon wewnętrzny 64.
  • Katarzyna Uchman – Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej, pokój nr 1, telefon wewnętrzny 55.
  • Aneta Zygmunt – Inspektor ds. ewidencji ludności, pokój nr 1, telefon wewnętrzny 49.
  • Marta Waśko-Sobczyńska – Inspektor ds. kadr, pokój nr 24, telefon wewnętrzny 63.
  • Anna Soboń – Inspektor ds. dowodów osobistych, pokój nr 11, telefon wewnętrzny 44.
  • Joanna Łaskarzewska – Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy, pokój nr 12, telefon wewnętrzny 47.
  • Paweł Kułaj – Inspektor ds. obsługi Rady Gminy, pokój nr 12, telefon wewnętrzny 47.
  • Bożena Kozioł – Inspektor ds. współpracy z OSP, pokój nr 33, telefon wewnętrzny 45.
  • Konrad Serafin – Inspektor ds. zarządzania kryzysowego, pokój nr 25, telefon wewnętrzny 60.
  • Inspektor ds. informatyki, pokój nr 9, telefon wewnętrzny 43.

 

Wydział Rozwoju Gminy i Inwestycji:

  • Agnieszka Cholewińska – Dyrektor Wydziału, pokój nr 19, telefon wewnętrzny 46.
  • Grzegorz Związko – Zastępca Dyrektora, pokój nr 21, telefon wewnętrzny 30.
  • Klaudia Galant – Inspektor ds. rozwoju gminy, pokój nr 18, telefon wewnętrzny 62.
  • Joanna Tokarska – Inspektor ds. rozwoju gminy, pokój nr 18, telefon wewnętrzny 62.
  • Izabela Wierzec – Podinspektor ds. inwestycji, pokój nr 18, telefon wewnętrzny 62.
  • Monika Marchewka – Inspektor ds. inwestycji, pokój nr 20, telefon wewnętrzny 23.
  • Katarzyna Turczyn – Inspektor ds. inwestycji, pokój nr 20, telefon wewnętrzny 23.
  • Paweł Rybiński – Inspektor ds. inwestycji, pokój nr 22, telefon wewnętrzny 54.
  • Marian Kolmer – Inspektor ds. inwestycji, pokój nr 22, telefon wewnętrzny 54.
  • Aleksandra Tokarz – Inspektor ds. zamówień publicznych, Inspektor Ochrony Danych, pokój nr 23, telefon wewnętrzny 39.
  • Monika Wiśniewska – Inspektor ds. zamówień publicznych, pokój nr 23, telefon wewnętrzny 39.

 

Wydział Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska:

  • Mirosław Jakóbczak – Dyrektor Wydziału, pokój nr 32, telefon wewnętrzny 67.
  • Józef Siemczyk – Zastępca Dyrektora, pokój nr 34, telefon wewnętrzny 59.
  • Tomasz Paszko – Inspektor ds. podziału nieruchomości, pokój nr 31, telefon wewnętrzny 51.
  • Renata Sawa – Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami, pokój nr 31, telefon wewnętrzny 51.
  • Magdalena Węgrzyn – Inspektor ds. ochrony środowiska, pokój nr 29, telefon wewnętrzny 29.
  • Olga Bogaczyńska – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej, pokój nr 29, telefon wewnętrzny 29.
  • Marzena Adamowicz – Inspektor ds. gospodarki komunalnej, pokój nr 27, telefon wewnętrzny 41.
  • Joanna Bekier-Farion – Podinspektor ds. inwestycji, pokój nr 28, telefon wewnętrzny 38.
  • Katarzyna Solska – Podinspektor ds. lokalizacji inwestycji i planowania przestrzennego, pokój nr 28, telefon wewnętrzny 38.
  • Liliana Pasternak – Inspektor ds. gospodarki komunalnej, pokój nr 28, telefon wewnętrzny 38.
  • Justyna Kukiełka – Inspektor ds. lokalizacji inwestycji i planowania przestrzennego, pokój nr 33, telefon wewnętrzny 45.
  • Anna Górska-Popik – Inspektor ds. planowania przestrzennego, pokój nr 28, telefon wewnętrzny 38.
  • Iwona Lipiec – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej, pokój nr 1, telefon wewnętrzny 35.

 

Wydział Podatków:

  • Magdalena Koziołek-Cięciera – Dyrektor Wydziału, pokój nr 2, telefon wewnętrzny 57.
  • Katarzyna Hałasa – Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej
    (obsługa miejscowości: Białowola, Hubale, Wieprzec, Wychody, Zawada, Zwódne), pokój nr 3, telefon wewnętrzny 26.
  • Sylwia Tomaszewska-Kłonica – Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej
    (obsługa miejscowości: Jatutów, Łapiguz, Pniówek, Skaraszów, Szopinek, Wólka Wieprzecka, Wysokie), pokój nr 3, telefon wewnętrzny 26.
  • Justyna Czerwieniec – Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej, pokój nr 4, telefon wewnętrzny 24.
    (obsługa miejscowości: Borowina Sitaniecka, Chyża, Sitaniec, Sitaniec-Kolonia, Sitaniec-Wolica).
  • Urszula Bielak – Podinspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej, pokój nr 4, telefon wewnętrzny 24.
    (obsługa miejscowości: Lipsko, Mokre, Wierzchowiny, Zarzecze, Żdanów, Żdanówek).
  • Agnieszka Kłos – Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej, pokój nr 5, telefon wewnętrzny 20.
    (obsługa miejscowości: Lipsko Kosobudy, Lipsko-Polesie, Płoskie, Siedliska, Skokówka, Zalesie).
  • Magda Malicka-Podolak – Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej, pokój nr 5, telefon wewnętrzny 20.
    (obsługa miejscowości: Białobrzegi, Bortatycze, Bortatycze-Kolonia, Kalinowice, Wólka Panieńska).
  • Małgorzata Pomarańska – Inspektor ds. zabezpieczenia wykonywania zobowiązań podatkowych, pokój nr 38, telefon wewnętrzny 48.

 

Wydział Społeczny i Promocji Gminy:

  • Emil Cabaj – Inspektor ds. organizacyjnych i promocji gminy, pokój nr 26, telefon wewnętrzny 27.
  • Krzysztof Czerwieniec – Inspektor ds. sportu i turystyki, pokój nr 26, telefon wewnętrzny 68.
  • Edward Osiewicz – Inspektor ds. kultury i utrzymania obiektów, pokój nr 26, telefon wewnętrzny 68.
  • Małgorzata Paszko – Inspektor ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, pokój nr 15, telefon wewnętrzny 31.
  • Maria Sowińska-Juszczak – Inspektor ds. społecznych i obsługi sołectw, pokój nr 14, telefon wewnętrzny 32.
  • Agnieszka Wójtowicz – Inspektor ds. kultury, pokój nr 25, telefon wewnętrzny 27.

 

Pozostały personel:

  • Jarosław Kolasa – Radca prawny
  • Anna Mikulska – Sprzątaczka
  • Józef Zarzecki – Kierowca-mechanik
  • Grzegorz Pupiec – Kierowca-mechanik
  • Mirosław Soboń – Kierowca-mechanik
  • Sylwester Romanek – Konserwator sieci wodno-kanalizacyjnej
  • Robert Matwiejczuk – Robotnik gospodarczy